Ons bestuur
De uiteindelijke verantwoordelijkheid voor een tournee is in handen van het dagelijks bestuur van Ad Hoc dat wordt gevormd door een: voorzitter, een penningmeester en een secretaris. Daarnaast zijn nog enkele bestuursleden actief die zich bezighouden met diverse zaken zoals muzikaal beleid, public relations, media en communicatie, sponsoring en fondsenwerving maar ook het contact met deelnemers. Het bestuur is verantwoordelijk voor zowel de korte als de lange termijn plannen en houdt toezicht op alle uit te voeren taken. Om de kwaliteit van Ad Hoc’s prestaties te waarborgen en verder te verbeteren, wordt deelnemers elk jaar na afloop van de tournee gevraagd een vragenlijst in te vullen. Met die aanbevelingen probeert het bestuur haar dienstverlening verder te verbeteren. Om de kwaliteit verder te waarborgen maakt Ad Hoc gebruik van een externe kascommissie om de financiën te controleren en een ‘denktank’ om beleidsplannen mee te bespreken.
Naam | Functie | |
---|---|---|
Michel Franssen | Voorzitter | voorzitter@vakantieorkestadhoc.nl |
Reinier van Laarhoven | Secretaris | info@vakantieorkestadhoc.nl |
Loes de Bie | Penningmeester | penningmeester@vakantieorkestadhoc.nl |
Bas Dietzenbacher | Muziekcommissaris | |
Bas van Eck | Algemeen bestuurslid | |
Mariska Snel | Algemeen bestuurslid | concerten@vakantieorkestadhoc.nl |
Inez Visser | Algemeen bestuurslid |